they call me .....

they call me .....
why me?

Friday, October 15, 2010

maw gadoh?!



assalaamualaikum w.b.t,
yo bro,apehal?lu maw gadoh?
lu mulot byk langsi maa,silap aribulan lu tido sma itu ikan!

haha,apehal ngn aku nih?ttbe bengang nk gado2 nih kn,
xde laa,act nih entry aku bru dpt idea lpas tgok citer EVOLUSI KL DRIFT 2!
gadoh,apahal nk gadoh2?ckp psal gadoh kn,
korg pnah gadoh ak?bkn gadoh2 men tmpar2 bahu ngn bbdak pompuan yg korg suke,n bukan lwn pkui2 pkai bntai naaa~

(BNTAI NIH MUNGKIN MMBNTU HMPA MENANG PILLOW FIGHT :p )



sapa yg suke gadoh angkt tgn!rsanya x rmai yg suka gadoh2 kn?tp ade gak mnusia2 yg suka cri gadoh,suka btumbuk,nk menang kn?apa cer bru2 nih berita fan2 bola selangor ngn kelantan gado2?smpai ade sorg mati?!ish3, bkn apa bro,korg kuat sgt kn?smpai nyawa org mlayang mcm 2 jek,lu ingt nyawa yg Tuhan Yang Maha Esa kurniakn semurah ceklat choki2 20 sen yg mudah didapati di kedai Long Wan?

fenemone skrg,tetak org pkai parang,mati sni sna,"waaa,mnyak kuat meh?aloo kwn,sikalang nyawa mnyak murah maa,talak tkut ka?" ayat nih pling aku suka dlm citer tuh,mnyak gengster maa,tembak sni sna,drift sni sna,pelempuan sexy sni sna,isap dadah sni sna,mnyak langsi maa~

sikalang nih kwn2,ada otak Allah Taala bg hnya pd ciptaanNya yg pling sempurna iaitu manusia,gunakanlah sbaik-baiknya ya x?kuat mna sgt kita,kita jgn lupa ada lg yg bgnda kuat dr kita,n ada yg pling2 kuat,Maha Berkuasa yg tiada btasnya. kita buat aniaya kt org hari nih,esok lusa kita dpt la blsan dr Dia ye x?

lg2 aku nih,dh la skrempeng,kurus keding,klu la aku yg nk gadoh,kompem2 dh kna baling dh msuk tong smpah,kesedaran dri juga perlu ya kwn2,:P
aku dlu pon pnh gak gado2 btumbuk,tp msa skola jela,msa 2 akai x brapa nk guna an,
btumbuk ja klu x puas ati ngn mmbe,blik umh lebam muka,x ckup lg skit gadoh ngn mmbe kt skola,dpt lg advance bapak aku bg bila tgok muka dh x mcm anak dia,
hahaha,tp 2 msa kcik2 n muda beb,skrg kita dh bsar,dpt pkir pnjg,kn2?

buat apa nk cri gadoh ngn org?n buat apa nk sparring bila org cabar?pnas ati ka kwn?x jntan kn bro?heheh,drah muda biasa la kn?tp kita kena la kwl,x sedap an bila sengketa ngn org?apatah lg bila dh btumbuk sepak terajang flying kick side kick upper cut straight cut chop slam suma an?
rsa x tenang ja idup,baik kita jgn kcau org,bila ada yg kita rsa x puas ati kita biar je,buang cpt2 rsa hangin el nino tuh,lg2 kita nih umat Islam,kna la tnjuk apa yg agama kita ajar ye x?
bru org luar tgok depa respek,"waaa,ini muslim mnyak bgus maa,slalu snyum2,muka mnyak terang dr lampu spotlight maa~" bila org suka kita,kita mintak tlong pon sng,org pon rsa bbsar ati ja nk tlg kita,ye x? :)

okeh,papa pon,pnyokong klantan ngn selangor berdamai lah,jgn la ada lg yg knock out angkara gdoh x puas ati psal sbijik bola yg ditendang oleh 22 pemain bola,ape kita dpt?sakit punggong,celah kang2,hidung bdarah,kencing manis,paru2 berair,okeh,2 dh mlampau

p/s:yg ayat top2 kat fb mcm gengster bsar 2 hnyalah lawak smata-mata,nih suma angkara cita kl drift yg buat aku taksub nk jd kpala gengster,waaa,mnyak langsi ma?:P

6 comments:

  1. langsi.langsi.langsi. bro..gua sangsi laa...mende langsi uhh? hahaha

    ReplyDelete
  2. langsi 2 asal dr pkataan cina,
    mksud dia kuang ajaq!
    :P

    ReplyDelete
  3. hehhe...new word in my life dictionary! tpi bley pkai ka??! hahha~ ganaih ngtt!^^,

    ReplyDelete
  4. boleh ja aih,
    biaq kna tempat la
    haha

    ReplyDelete
  5. 0.0 huhh??! xmo2..tips yg merusakkan!

    ReplyDelete
  6. xtaw la ade kaitan dengan entri ni x..
    tapi lu telah ditag..
    sila ke blog wa..
    haha...

    ReplyDelete